12

12 Ianuarie 2008

O samabata destul de rece,ceva obisnuit de ceva timp.Am hotarat sa plec la tara la bunica dupa mult timp,am plecat la 13:45 din Alexandria si am ajuns acolo pe la 14 si ceva.Pe drum imi veneau amitiri care cu usirinta imi aduceu zambetu’ pe buze(bine ca nu era multa lume in microbuz ca Doamne fereste ma credea sarit).Amintiri care sunt atat de vii parca s ar fi intamplat de curand…Aceasi strada, pe care o strabati cu privirea de la un cap la celalalt,zapada multa,nimeni pe acolo.A fost ceva frumos…Super tare frate!Eram pe cea mai frumos strada din lume,mai frumoasa decat Broadway,Champs Elyse si decat Magheru.O liniste…linistitoare.A fost cea mai frumoasa zi din 2008.

Leave a Reply

